23 Şubat 2013 Cumartesi

Bye Bye Güney ve Orta Amerika

4 Season in 2 Monthes Slideshow: Sibel’s trip to 21 cities including Londra was created with TripAdvisor TripWow!
Evet, 2 aylık güney, orta Amerika seyahatim tamamlanmış oldu. Güzel bir yolculuktu. Çok şey öğrendim. Bir kere teslim olmanın ne demek olduğunu öğrendiğim, kendimi daha iyi tanıdığım bir yolculuk oldu. Yolculuğumda bana yardım eden her canlıya ve bana destek veren tüm dostlarıma çok teşekkür ederim.
Böyle bir yolculuk yapmayı planlayanlar, bence hiç durmayın hemen adım atın. Tüm bu seyahatim yaklaşık 12.000 usd’ye mal oldu. Yanınızda bir kişi daha olur ise 12.000 usd’ın %20 -30 daha azına mal edebilirsiniz. Ya da aynı paraya daha lüks otellerde kalarak seyahatinizi tamamlayabilirsiniz. ( bu tutarın içinde alışveriş yoktur. Seyahatlerimde alışveriş yapmam. Çünkü aldıklarımı taşımam gerekir)
Bir sonraki seyahatimde görüşmek üzere

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder